گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!

گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!


توني کروس سهم عمده‌اي در جشن و سرور رئالي‌ها داشت.


 به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که از سوی نشریه "مارکا" به عنوان "رهبر جدید خط میانی مادرید" لقب گرفته است، با پیروزی برابر سویا در سوپرجام باشگاه‌های اروپا، شروعی رویایی با تیم جدیدش داشت. او در صفحه اجتماعی اش نوشت: "اولین بازی! اولین پیروزی! اولین عنوان قهرمانی!"
این بازیکن 24ساله آلمانی که پیشتر عضو باشگاه بایرن مونیخ بود، در نخستین بازی‌اش برای رئال خوش درخشید و تحسین کارلو آنچلوتی را برانگیخت.
او که آمار بیشترین تماس با توپ و بیشترین پاس صحیح را بین بازیکنان حاضر در زمین بدست آورد، در کنار کریس رونالدو (که بهترین بازیکن زمین شناخته شد) و جیمز رودریگز بهترین نمره را از نشریه " آ.اس" گرفت. این در حالیست که همبازی وی در تیم ملی آلمان یعنی سامی خدیرا، این بازی را از روی سکوها دنبال کرد. شایعاتی مبنی بر خداحافظی وی از رئال به گوش می‌رسد.بنا به گزارش رسانه های اسپانیا وی بر سر مبلغ تمدید قراردادش تا سال 2015 نتوانسته با مادریدی ها به توافق برسد.
آنچلوتی درمورد این بازیکن اظهار داشت: "چنانچه خدیرا نه تمدید قرارداد را بپذیرد و نه به تیم های دیگر منتقل شود، در موقعیت‌های بسیار اضطراری دقایقی او را به بازی خواهم گرفت. او درحال حاضر هنوز بازیکن رئال مادرید است و برای کسب عناوین بیشتر به تیم کمک می‌کند."با این حال نشانه ای از صحت این ادعا در کاردیف (شهر محل برگزاری سوپرکاپ اروپا) مشاهده نشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.